Els fabricants d’aixetes també aprofiten les plataformes digitals per promocionar-se, i sinó mireu el que ha fet Standard Hidráulica, una empresa que forma part del clúster de fabricants d’aixetes i empreses auxiliars del Baix Llobregat i Vallès Occidental.
L’empresa va fer un anunci protagonitzat per una model molt coneguda com la Laura Ponce, el va publicà al seu web i en revistes especialitzades.
A partir de llavors alguns dels programes més coneguts de la TV han parlat de la campanya publicitària, del producte (aixetes) i de la marca (Clever). Programes com Buenafuente (La Sexta)
L’empresa va fer un anunci protagonitzat per una model molt coneguda com la Laura Ponce, el va publicà al seu web i en revistes especialitzades.
A partir de llavors alguns dels programes més coneguts de la TV han parlat de la campanya publicitària, del producte (aixetes) i de la marca (Clever). Programes com Buenafuente (La Sexta)
Corazón (TVE)
o Ana Rosa (Tele 5)
Tots han parlat de l'anunci i fins i tot del vídeo del rodatge que l'empresa havia penjat a You tube.
Aquesta empresa ha utilitzat una estratègia de màrqueting ben definida, tenint en compte les noves tecnologies, les noves formes de comunicació, els gustos dels consumidors/espectadors i les emocions …
Una nova manera de fer marca!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada