Alguns dels punts més interessants són:
- garantir que l'usuari està ben informat ampliant els continguts del contracte
- no permetre canvis unilaterals en les condicions contractuals si aquests no estaven previstos
- reducció del termini per donar de baixa un client de 15 a 2 dies des de la comunicació de la baixa per part del client
- prohibició de publicitar velocitats de connexió a Internet que excedeixin les permeses per la tecnologia
- obligació d'informar al client sobre els factors que poden afectar les velocitats de connexió abans de contractar el servei
- dret a indemnització en cas d'avaries del servei de més de 6 hores acumulades en la franja horària de 8.00h a 22.00h
- els usuaris de telefonia de prepagament podran disposar del detall de la facturació, tindran dret a indemnització en cas d'interrupció del servei i disposaran de les condicions generals de servei que hauran d'incloure informació sobre els procediments per conèixer el saldo, el detall del consum i fer recàrregues
- les companyies hauran de proporcionar alternatives a la domiciliació bancària
Malgrat les millores alguns usuaris d'Internet ja han començat a reclamar la necessitat d'establir una normativa ferma per obligar a les companyies a disposar de telèfons d'atenció al client gratuïts.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada