Des de dimarts hem observat que els serveis de correu web i missatgeria instantània de Microsoft, Hotmail i Microsoft Messenger, no funcionaven.
Al Telecentre hem tingut moltes consultes d'usuaris enfadats que ens preguntaven per què no funcionaven uns serveis que han arribat a esdevenir la principal eina de comunicació de moltes persones.
Doncs bé, 3 dies després (3 dies després!!!! Al segle XXI!!!), arriba la notícia per part dels mitjans de comunicació, i quan sembla ser que el servei ja funciona. Aquesta interrupció ha afectat a Catalunya, Aragó i València.
I pels que pensàveu que la notícia ens aclariria les causes d'aquesta interrupció del servei, doncs sembla ser que no: El "gegant de Redmond" ha informat en un primer moment que la causa ha estat un "atac massiu de spam i virus troians" (!?), tot i que més tard ha admés que no era del tot segur. L'altre possible actor d'aquest assumpte, Telefónica, informa que no hi ha tingut res a veure, tot i que el servei només s'ha interromput per als seus clients!. Les dues empreses han promés col·laborar plegades per esbrinar-ne les causes.
I què podem fer davant una "apagada" com aquesta? Doncs podem fer-nos comptes de correu amb companyies diferents, així si ens falla un servei sempre podrem utilitzar un altre. De fet, als cursos del Telecentre sempre recomanem els serveis de correu més avançats de la xarxa, Yahoo i l'insuperable Gmail.
1 comentari:
Paco Martínez Soria, candidato a CEO de Microsoft y Nofunciónica. Bravo, estas cag...s sólo pueden llevar el sello "Microsoft approved" o "Telefonica approved".
Y no me refiero a la interrupción del servicio, sino al apagón informativo al respecto (3 días! Increíble!), y al posterior escaqueo en plan "yo no he sido, habrá sido el otro"
Publica un comentari a l'entrada