14/2/11

Més de 70 tràmits i serveis electrònics en benefici de la ciutadania


  • El nou portal de l'Ajuntament de Sant Feliu potencia l'ús dels mitjans electrònics de comunicació entre els ciutadants i l'Ajuntament, incorporant fins a 30 tràmits administratius nous que es sumen als 42 ja existents fins ara. A través del web municipal la ciutadania pot presentar una instància, una queixa o un suggeriment, iniciar els tràmits per celebrar un matrimoni civil, obtenir l'autorització per posar un sac de runa, fer un volant de padró, i molts d'altres.
  • A més al llarg del 2010 hi ha hagut també altres novetats com la posada en marxa de nous serveis en línia com la carpeta d'entitats. Aquesta carpeta permet a les entitats de la ciutat consultar, de manera fàcil i ràpida, les seves dades, convenis, subvencions, rebuts i sol·licituds fetes a l'Ajuntament, amb totes les garanties de segurtetat. Properament es crearà la carpeta ciutadana i la carpeta d'empreses.
+ info: santfeliudigital.cat