El bloc de Sant Feliu On Line
El Projecte de Sant Feliu On Line
Oferta formativa de Sant Feliu On Line
Contacta amb Sant Feliu On Line
Punt TIC Palau Falguera
Horaris
Noticies del centre YUZZ Sant Feliu

31/10/06

JA ÉS HORA DE QUE ENS CONEGUEM


Hola. Encara no coneixeu als dinamitzadors del telecentre. Ja va sent hora:
Aquí, l’Antonio Collado. Unes quantes dades:

Treballador Social Digital (que no hi hagi discriminació a l'hora d'accedir a la informàtica), boig per la informàtica, xerraire,

M’agrada la bici, la meva dona i els meus fills, el rock alternatiu i la música mestissa, el contacte amb la gent, les fonts i els rius, les pastes de forner, fer esport...
No m’agrada acumular coses inútils, el soroll, la música celta i els “triunfitos”, els esports que no ho són (curses de motos, cotxes), la “bellesa” anorèxica, la incomunicació...
¿Una web? Google, sens dubte.

¿Una aplicació? la missatgeria instantània per fer ciber-reunions.
¿En què estic ficat ara? Vaig perdre la meva memòria externa i des de llavors procuro, tenir-ho tot en línia (fotos, arxius, etc.) sense suport físic i poder accedir des de qualsevol lloc.
¿Una predicció de futur? que les administracions estaran interconnectades millor en xarxa per fer tràmits fàcilment (com ara inscriure a un nadó socialment sense haver de passar per 50 oficines)”.