El bloc de Sant Feliu On Line
El Projecte de Sant Feliu On Line
Oferta formativa de Sant Feliu On Line
Contacta amb Sant Feliu On Line
Punt TIC Palau Falguera
Horaris
Noticies del centre YUZZ Sant Feliu

9/3/07

El món del TIBIA

Escoltant les converses dels nens em quedava badant perquè no entenia res del que parlaven… “Vaig pel level 14, abans he trobat un crystalcoin i m’he comprat un platearmor, també el dragonshield, ara vaig camí a thais però hi han molts pecareds (calaveres vermelles)” entre ells parlaven entusiasmats de les seves aventures virtuals en un món medieval del TIBIA, he tractat de que em traduïssin que volia dir tot allò… i m’han explicat: "quan mates un monstre obtens els diners o altres objectes que posseeix, amb els diners et pots comprar: armadures, escuts, màgia, espases…etc. i així es més fàcil pujar de nivell".

L’objectiu del joc online es fer-se fort i expert, anar obtenint experiència i anar pujant de nivell, inclús hi ha qui es ven el seu nivell per Internet per quantitats gens despreciables!

El Tíbia un joc de que es juga en xarxa a Internet, el teu personatge es mou i pot comunicar-se amb altres personatges (sovint amics seus que queden per trobar-se en aquella zona d’aquell mon a una hora determinada) hi han moltes persones allà, a vegades n’hi ha algun de català! Però la majoria son de parla anglesa.

Us hi animeu a jugar? www.tibia.com només us heu de crear el vostre compte...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Animaros no es dificil de subir uno de los mejores mundos i tranwuilos es NOVA si teneis algun problema menajeemen Javiknight a sus servicions ;p

Anònim ha dit...

Yo ya me descargado el tibia 8.0 pero tengo de internet guifi.net y no me deja jugar me pone:

Cannot connect to a login server.

Error: Connection timed out(10060)