El bloc de Sant Feliu On Line
El Projecte de Sant Feliu On Line
Oferta formativa de Sant Feliu On Line
Contacta amb Sant Feliu On Line
Punt TIC Palau Falguera
Horaris
Noticies del centre YUZZ Sant Feliu

27/9/10

ELS DINAMITZADORS DEL PLA OCUPACIONAL: RUTH


Hola, em dic Ruth i soc dinamitzadora digital web.


El meu lloc de treball es troba al PuntTIC (telecentre) del Palau Falguera, tot i que el meu treball no està directament relacionat amb el telecentre, ni tinc un tracte directe amb la ciutadania. El treball que exerceixo, però, si que té relació amb la gent, tant de Sant Feliu com gent de fora, que està interessada en la nostra ciutat, ja que m'encarrego d'actualitzar informació i donar suport al web de l'Ajuntament.



Les meves tasques principals dins d'aquest pla extraordinari d'ocupació són: crear o actualitzar el disseny (mitjançant CSS -fulls d'estils-) i migrar els continguts d'alguns webs de l'Ajuntament a les plantilles més noves que s'han creat últimament (mitjançant el gestor documental de l'Ajuntament), i que donen més dinamisme a les pàgines.

D'altre banda, també faig l'actualització d'alguns dels continguts del web, així com la creació d'àlbums fotogràfics per a web (amb llenguatge HTML) i converteixo alguns documents en format PDF en continguts en llenguatge HTML, com les revistes de Fem Barri, perquè estiguin d'una forma més accessible via online.




He de dir que la oportunitat de treballar en aquest nou pla d'ocupació està sent una experiència molt positiva, ja que treballo en el que m'agrada i a més en un molt bon ambient de treball. El que més valoro del treball que realitzo és la confiança que dipositen en mi els meus caps, la flexibilitat que em donen a l'hora d'organitzar-me jo mateixa el treball i la gratificació personal de que valorin positivament el treball que faig.

Ruth Domínguez Vergara
Dinamitzadora digital web i Tècnica en Sistemes Microinformàtics