Amb les Portable Applications, podem portar en un llapis USB o un altre dispositiu portàtil, tota la informació i els programes que tindríem en el nostre ordinador.

Això ens permet canviar de sala d'ordinadors o anar a reunions i tenir sempre a punt la nostra informació com, per exemple, els nostres enllaços favorits en el navegador d'Internet, l'agenda i els contactes d'Internet.
No cal instal·lar els programes abans de començar a treballar, i per tant, no cal accedir als ordinadors com administrador per instal·lar els programes. No cal patir de si en aquell ordinador Windows podrem obrir o no, els nostres documents.
Aquest programari lliure (llicència GPL) es troba també en català, pots veure un llistat d'eines també a:
http://www.xtec.cat/formaciotic/dvdformacio/eines.htm
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada