El bloc de Sant Feliu On Line
El Projecte de Sant Feliu On Line
Oferta formativa de Sant Feliu On Line
Contacta amb Sant Feliu On Line
Punt TIC Palau Falguera
Horaris
Noticies del centre YUZZ Sant Feliu

7/6/10

El repte de dinamitzar el PuntTIC Palau Falguera


Després d'estar una mica més de dos mesos en el PuntTIC del Palau, i haver superat la fase d'adaptació, hem cregut convenient que ja és hora de presentar-me formalment, sóc la Enkarna Fer, la nova dinamitzadora dels matins, ja que per les tardes és Montse Collado, la dinamitzadora que ocupa l'espai TIC.

Llicenciada en Belles Arts i de perfil grafista, porto dedicant-me a l'educació gairebé 15 anys. Acabada la carrera vaig començar impartint classes de formació ocupacional; els primers programes que vaig ensenyar van ser Wordperfect (algú se'n recorda d'aquest programa?) i la primera versió de Aldus Pagemaker, per a maquetació. Des de llavors vaig combinar la formació ocupacional, amb la formació al Gremi d'editors de Catalunya. Em vaig especialitzar en l'autoedició i la maquetació editorial. En aquells temps es va posar de moda la frase “Disseny assistit per ordinador?”. També vaig intercalant la formació amb la praxis, treballant en algun estudi de disseny, discogràfiques, editorials, etc.

En els últims anys em vaig involucrar bastant en les Escoles Taller, treballant amb adolescents en risc d'exclusió social. Vaig col·laborar activament en el projecte OMNIA. En l'actualitat, a més de dinamitzar matinalment el PuntTIC Palau Falguera, imparteixo classes de Disseny i estampació en una escola tèxtil de Formació Professional. Encara que quedi cursi, m'encanta ensenyar, transmetre, m'emociona que la gent aprengui, no importa si són majors o joves, experts o inexperts, provocar inquietud pel coneixement no té preu. No importa ensenyar un Picasa o un Premiere, un OpenOffice o un Indesign, un Gimp o un Photoshop, el més important de tot és transmetre il·lusió per aprendre.

1 comentari:

Alfons Expósito ha dit...

Benvinguda!

I a més es nota que t'agrada ensenyar. Els alumnes es queden bocabadats quan parles!