.
Des dels voltants de la Plaça de la Vila el vostre portàtil o ordinador de butxaca detectarà la connexió sense fils "guifi.net-AccesObert".

Els amics i amigues de Guifi.net ens recorden que aquest accés obert provisional per portàtils us permetrà navegar per la xarxa 30 minuts al dia, oferint-vos també unes pàgines web d'informació explicativa per fer un pas més i continuar fent, de forma ESTABLE, xarxa lliure i ciutadana de debó.
L'autèntic sistema Guifi.net està concebut per tal fer connexions estables des de les llars mitjançant uns senzills equips per fer de nodes o clients estables:
Llavors sí que estareu fent autènticament xarxa lliure i ciutadana:
Quan gaudeixis d'aquesta mitja hora amb el teu portàtil aniran obrint-se finestres donant informació de com fer una connexió estable i permanent a la xarxa amb les connexions de capçalera del supernode:
- guifi.net-SFLLCampanarAP1
- guifi.net-SFLLCampanarAP2
- guifi.net-SFLLCampanarAP3
- guifi.net-SFLLCampanarAP4
.
.
En el lloc web de la Comunitat Guifi.net a Sant Feliu de Llobregat quí us informem de com fer-ho.
.
http://guifisantfeliu.googlepages.com/
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada