El bloc de Sant Feliu On Line
El Projecte de Sant Feliu On Line
Oferta formativa de Sant Feliu On Line
Contacta amb Sant Feliu On Line
Punt TIC Palau Falguera
Horaris
Noticies del centre YUZZ Sant Feliu

27/10/09

Nuri: Voluntaria TIC

La meva experiència com a monitora es bastant bona i bonica perquè veig a una generació que vol saber i aprendre, persones que per causes de la vida s'han trobat sense coneixements d'informàtica, la tecnologia no existia en els seus temps, jo per exemple soc una d’elles però vaig anar introduint-me i familiaritzant-me amb el mon de les noves tecnologies, fins que em vaig treure el títol de monitora, inicialment perquè pensava en que quan els meus nets em preguntessin alguna cosa poder-los contestar. Crec que es molt maco que per una causa o un altre aquests senyors tinguin un interès i es molt satisfactori per mi poder-los ajudar, jo els admiro, m'agrada molt aquest interès i les ganes d’aprendre i em sento realitzada ajudant-los. Per sort el meu caràcter es molt obert i alegre, per aquest motiu tothom que ve a les meves classes està molt content, si alguna cosa no entenen i m’ho demanen m’hi dedico plenament perquè segueixin il·lusionats, al corrent de tot i puguin seguir endavant.

Nuri Blavi Costa