El bloc de Sant Feliu On Line
El Projecte de Sant Feliu On Line
Oferta formativa de Sant Feliu On Line
Contacta amb Sant Feliu On Line
Punt TIC Palau Falguera
Horaris
Noticies del centre YUZZ Sant Feliu

29/9/10

DINAMITZADORS
DEL PLA OCUPACIONAL:Lidia


Hola hem dic Lidia i soc dinamitzadora digital.

L'any passat vaig estar a la Casa d'Oficis com a dinamitzadora digital, va ser una experiència inoblidable, em va obrir portes en el món laboral ja que soc bastant jove i mai havia treballat, molts dels coneixements que tinc sobre noves tecnologies els vaig aprendre allà.


Us explico això perquè gracies a la meva experiència a la Casa d'Oficis em van oferir entrar en aquest Pla d'Ocupació i estic molt agraïda.

Estic ubicada a l'Oficina de Fem Barri realitzant diverses tasques.
  • Dinamització del bloc de Fem Barri.


  • Gravació i edició de vídeo de les activitats que fan als barris de Can Calders i La salut.


  • Impartició de tallers i cursos de fets vitals i iniciació al PC
Anteriorment ja havia col·laborat amb Fem Barri i m'ha agradat tornar a fer-ho perquè em sento molt agust allà.
Impartir classes m'aporta molt com a persona ja que em sento bé ajudant a la gent i es una gran satisfacció per mi quan els alumnes surten de la classe amb la lliçó apresa.

Penso que aquest pla d'ocupació es una bona oportunitat per a tots,per tenir mes experiència laboral i aprendre un nou ofici.

Les meves expectatives durant aquest pla d'ocupació es aprendre nous coneixements, tenir mes experiència laboral i sobretot créixer com a persona.

Lidia Gómez Romero