El bloc de Sant Feliu On Line
El Projecte de Sant Feliu On Line
Oferta formativa de Sant Feliu On Line
Contacta amb Sant Feliu On Line
Punt TIC Palau Falguera
Horaris
Noticies del centre YUZZ Sant Feliu

28/9/10

ELS DINAMITZADORS DEL PLA OCUPACIONAL: Carlos

Hola, em dic Carlos López, tinc 20 anys i treballo a l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat gràcies a l'últim pla ocupacional que es va portar a cau. Sóc Coordinador de tècnics digitals a l'OAC (Oficina d'Atenció al Ciutadà), m'encarrego d'asessorar i promocionar la seu electrònica de l'ajuntament, així com tots el tràmits de l'administració pública que es poden realitzar via on-line, per internet, desde casa.




Actualment estic estudiant primer de Criminologia a la Universitat de Barcelona, compagino el treball a l'Ajuntament pel matí amb la Universitat per la tarda. Com podeu veure, no tinc temps per avorrir-me...

Estic molt content de poder treballar a l'Ajuntament, i més en un any tant dur com és aquest, on la paraula "crisi" ocupa el titular de totes les portades. Crec que aquest treball m'ajudarà a madurar com a persona, a obtenir experiència laboral, i que em permetrà obrir un munt de portes en un futur molt pròxim.

Salutacions,

Carlos López Sánchez

Coordinador de tècnics digitals