El bloc de Sant Feliu On Line
El Projecte de Sant Feliu On Line
Oferta formativa de Sant Feliu On Line
Contacta amb Sant Feliu On Line
Punt TIC Palau Falguera
Horaris
Noticies del centre YUZZ Sant Feliu

29/9/10

ELS DINAMITZADORS DEL PLA OCUPACIONAL: Débora

Hola!
Sóc la Débora, gràcies al Pla Extraordinari d'Ocupació tinc l'oportunitat de treballar com a Dinamitzadora Digital.

El meu lloc de feina està ubicat a l'ajuntament de Sant Feliu de Llobregat al departament de l'OAC (Oficina d'Atenció al Ciutadà) i les meves tasques son promocionar la seu electrònica de l'ajuntament e informar dels diferents tràmits de l'administració pública que es poden fer per internet desde casa.

Haig d'afegir que estic encantada amb l'ambient de treball, que les meves companyes han fet que desde el primer dia em senti més comoda i que tingui més confiança a l'hora de realitzar aquesta nova feina. Ès una llàstima que només siguin 6 mesos de contracte.