Per aquesta raó, l’Ajuntament de Sant Feliu, amb la col·laboració de la Federació Catalana de Municipis i la Diputació de Barcelona, ha pres la iniciativa d’organitzar una Jornada sobre la Llei d’Accés Electrònic dels Ciutadans als Serveis Públics Municipals, que se celebra aquest dijous 13 de novembre a l’Auditori del Palau Falguera.
L’objectiu consisteix a sensibilitzar els poders locals i els tècnics municipals per fer-los conscients que aquest repte afecta a la totalitat de l’activitat municipal.
Aquesta jornada, que convoca els ajuntaments més avançats en la implantació de l’e-administració i algunes de les empreses implicades en aquest procés, s’identificaran els reptes que comporta i es formularan les línies de treball que ja s’estan plantejant.
A més, la jornada tindrà una extensió a Internet, per la qual cosa els ajuntaments que no s’hi puguin desplaçar podran participar-hi a través d’una aula virtual accessible a través d’Internet. Caldrà que s’inscriguin a Internet abans, i així podran formular preguntes i comentaris als ponents mitjançant un xat interactiu.
D’altra banda, també podeu consultar el web creat per a l’esdeveniment.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada