4/2/08

Empleofemenino, portal de recerca de feina per a dones

Esteu cansades de buscar feina a través d'Internet i no trobar allò que busqueu per la simple condició de ser dona. O quantes heu trobat una oferta interessant i us heu indignat en veure que per fer la mateixa tasca, un home cobraria més pel simple fet de ser home.

En base a aquests motius i molts d'altres, el grup Redes de Venta Proactiva, han obert un portal (www.empleofemenino.es) on només hi podem trobar ofertes laborals dirigides al col·lectiu femení.

.

I per tal d'evitar la discriminació, els administradors de la pàgina s'encarreguen de comparar, utilitzant altres pàgines web, les ofertes laborals rebudes de les empreses, a fi de que el sou no varii en funció del gènere.


Els serveis oferts des de mundofemenino són gratuïts, l'únic que ens demana (a part de ser dona) és un breu registre per crear el nostre usuari.

.
A més a més, la pàgina no es centra només en la recerca d'ofertes, sinó que també ofereix xat, servei d'informació, foro, enquestes, notícies sobre el món laboral, etc... que ens poden resultar de gran utilitat a la recerca de feina i alhora ajuden a combatre la desigualtat entre homes i dones.


No oblideu que a part d'aquesta pàgina, també podeu buscar feina a altres webs de caràcter general com infojobs, laboris, monster, etc... o visitar els serveis municipals de recerca de feina (borsa de treball, assessorament, orientació laboral, etc.) ubicats al Centre Can Maginàs (93.685.07.83).

.

BONA SORT!!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Sí, realmente uno tiene la impresión de vivir en un mundo en el que las mujeres profesionalmente viven sepultadas bajo una losa machista y falócrata. Basta con salir a la calle para comprobarlo... multitud de mujeres vagan apenadas por las esquinas mendigando un chusco de pan mientras los hombres, acaudalados y acomodados, se mofan en sus deprimidas caras.

Es por ello por lo que veo bien que con el dinero de todos se creen mecanismos para discriminar al hombre. Es más, me siento tan avergonzado de mi condición de varón, que creo que donaré mi próxima nómina (que gano injustamente, pues mi puesto debería estar ocupado por una mujer) a alguna institución feminista sin ánimo de lucro. Eso sí, lo haré a distancia. Uno no tiene estómago para según que visiones...

Anònim ha dit...

pues espero que se te revuelva el estómago viendo como las mujeres consiguen esos puestos de trabajo que hasta les han sido vetados, que por fin cobren el mismo dinero por hacer lo mismo, que en casa las tareas se compartan y que criar a los hijos sea cosa de dos

Anònim ha dit...

Verdad que nadie se cuestiona la veracidad de que el tercer mundo existe y pasa hambre?
Pues, ¿por qué hacerlo sobre la discriminación laboral que sufre la mujer?.
Creo que ironizar o mofarse sobre este tema lo único que hace es reforzar esa discriminación.
Gracias por tu empatía y compartir tu nómina con nosotras, ese sexo débil que necesita de un hombre para sobrevivir porque cobramos menos.
Pues nada, cuando quieras te facilito mi número de cuenta para que empieces con tus obras de cáridad.
Ay! Menos escribir y más documentarse, que hablar sabemos todos.