La web de l'ajuntament posa a l'abast de tothom un espai disponible les 24 hores del dia parlem de la
carpeta ciutadania que es troba localitzada a la
seu electrònica de l'ajuntament.
En aquest nou espai podreu trobar dades i tramitacions referides amb la relació de la ciutadania amb l'ajuntament com per exemple.
- Dades del padró d'habitants i immobles.
- Relació de sol·licituds que heu realitzat al registre d'entrada del ajuntament i el numero d'expedient relacionat.
- Comunicacions administratives que heu rebut de l'ajuntament.
Per accedir-hi nomes es necessari disposar d'un certificat digital com per exemple el Dnie i Idcat.
Recordeu que teniu a la vostra disposició els cursos de
Tràmits Online que s'imparteixen a la Torre del Roser en els següents horaris:
Dilluns i Dimecres 11:30 – 13:30,
Dimecres i Divendres 9:00 a 11:00 i les tardes de
Dimarts i Dijous de 17:00 a 19:00. Apuntat al carro de la tramitació electrònica trucant al 93 6666 180 o adreceu-vos al Palau Falguera i us informaran!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada