Un 89% de les empreses utilitzaran les xarxes socials per buscar candidats durant el 2011.
Aquesta és una de les conclusions principals de l'estudi realitzat Career Enlightenment i recollit pel web "Mashable.com".
Aquesta és una de les conclusions principals de l'estudi realitzat Career Enlightenment i recollit pel web "Mashable.com".
Segons l'anàlisi dut a terme per aquesta empresa d'orientació laboral especialitzada a Internet, durant el 2010 un 92% dels responsables de recursos humans van utilitzar les xarxes socials per seleccionar candidats. L’estudi revela que l'ús de les xarxes és efectiu.
Les plataformes socials més utilitzades són:
Linkedin: Utilitzada en un 86%.
Facebook: 60%
Twitter: 50%
Linkedin: Utilitzada en un 86%.
Facebook: 60%
Twitter: 50%
Les empreses no són les úniques que utilitzen les plataformes socials en la recerca de candidats, els mateixos treballadors també les utilitzen per trobar ofertes de feina o oferir-se com a candidats potencials .L'anàlisi també es fixa en la necessitat d'incloure informació útil i poc compromesa en els perfils de les xarxes socials i, en aquesta línia, alerta que un de cada tres seleccionadors rebutgen els candidats basant-se en alguna informació seva que han trobat a través de les plataformes socials.
El 65% de les empreses han fet contractes satisfactoris a través de les xarxes socials i, d'aquesta manera, no és estrany que més del 55% de les companyies enquestades es plantegin augmentar la seva inversió en la recerca d'ocupació a través de xarxes socials.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada