23/9/11

Tramitació electrònica: Continguts del curs

En els cursos de tràmits On Line els alumnes coneixen com portar a terme un seguit de tràmits des de diferents webs: Ajuntament, Diputació, Generalitat, Estat, coneixen els certificats digitals IDCAt i dnie, a més surten del curs amb nocions de signatura electrònica.

La web de l'Ajuntament disposa d'una seu electrònica, un apartat on es pot trobar un seguit de tràmits que es poden realitzar amb l'administració.

Dins de la seu electrònica de l'ajuntament els usuaris aprenen com sol·licitar la recollida de mobles i estris domèstics, sol·licitar un certificat de residència o convivència, Pagament d'impostos i multes i Domiciliació bancaria de tributs.



Peró això no es tot, al web podeu trobar una serie d'enllaços d'interès que poden servir per fer diversos tràmits: Renovació demanda d'ocupació, demanar hora al metge, consultar el saldo de punts de la DGT entre d'altres.

També es coneixen els tràmits que els hi ofereix la web de la Diputació, Generalitat i la Estatal (sol·licitar la vida laboral, pagaments en línia, canvi de metge etc.)

A mes a mes els usuaris aprenen a com instal·lar els seus certificats digitals i a fer signatures electròniques amb word, openoffice i amb l'eina web de catcert.

Al finalitzar el curs se'ls hi explica que dins del Moodle trobaran un recull de fitxes sobre tràmits OnLine i en poc temps trobaran un manual de instal·lació idcat, dnie i signatura electrònica.





Per accedir al moodle l'únic requisit es estar registrat prèviament i a partir d'això ja podràs accedir als materials!

Si esteu interessats en realitzar aquests curs truqueu al 93 6666 180 i us informaran!