El bloc de Sant Feliu On Line
El Projecte de Sant Feliu On Line
Oferta formativa de Sant Feliu On Line
Contacta amb Sant Feliu On Line
Punt TIC Palau Falguera
Horaris
Noticies del centre YUZZ Sant Feliu

15/11/06

LA DINAMITZADORA


Hola, sóc la Marta Mancheño i també treballo al Telecentre Palau Falguera fent tasques de dinamització digital junt amb l'Antonio.

Vaig estudiar Filosofia i lletres, i desprès em va enganxar això de la informàtica, i vaig fent cursos. L’últim va ser un de tècnic en sistemes microinformàtiques per entendre una mica més com funcionen aquestes màquines.

M’agrada molt xerrar, fer classes... en definitiva, el contacte amb la gent, i las bones converses. També llegir i veure la tele i el cinema. I sobre tot la musica Celta (encara no puc entendre com al meu company l’ Antonio no li agrada!!)