El bloc de Sant Feliu On Line
El Projecte de Sant Feliu On Line
Oferta formativa de Sant Feliu On Line
Contacta amb Sant Feliu On Line
Punt TIC Palau Falguera
Horaris
Noticies del centre YUZZ Sant Feliu

11/10/11

Tornarem a veure'ns!

Avui, després de sis mesos, dic adéu al meu període de pràctiques en el Punt Tic Palau Falguera, però és un adéu que no significa "fins mai més", sinó que és un "fins ara". Reflecteix esperança, il·lusions, desitjos, somnis, anhels i per què no, també pors.
Ha sigut una experiència molt gran i molt maca, sincerament, sempre m'ha cridat l'atenció ensenyar i transmetre els meus coneixements als altres, i gràcies al projecte “Casa d’Oficis Sant Feliu Ciutat Digital III” i als professors que m'han brindat aquesta oportunitat.
Em porto molts bons records durant la meva estada en el Punt Tic, he après molt de les dinamitzadores Enkarna Fernández i Montse Collado que són grans persones i professionals en el seu àmbit de treball i que sempre m’han ajudat a resoldre els dubtes que he tingut, i dels propis usuaris que jo mateixa aprenia gràcies a ells, són atentts i amb moltes ganes d'aprendre.
Adéu, fins ara; seguim en el camí, perquè la vida no acaba aquí; la vida amb prou feines comença si posem el cor en ella.

Moltes gràcies a tots!!
Layla Bentohami Asiouan
Dinamitzadora Digital